Tabung ayam

.......

Tuesday, June 1, 2010

Kasih Bonda Ku Damba....Kasih Ayahanda Ku Impi

Kini aku menangis lagi..
Mengenang bonda..
Mengenang ayahanda...
Urat-urat tua tangannya telah menjalar...


Bersalaman dengan mereka..
Terlalu kasar ku rasa...
Terlalu banyak beban mereka bawa
Untuk membesarkan aku sebesar yang ada kini

Aku mohon ampun bonda....
Aku mohon maaf ayahanda...
Aku khilaf dengan duniaku...
Aku buta dengan cintaku...

Aku mencintaimu...
Bonda dan ayahanda
Aku tidak mengertimu...
Aku melupakanmu saat bahagiaku...
Aku mencarimu saat deritaku....

Aku khilaf...
Anakmu ini berdosa!!!!
Ampunkan daku...
Agar Firdaus menantiku...
Bersamamu ku impi...
Di Makwa nanti....

1 comment:

  1. ada betulnya tapi ada je yang buang keluarga sendiri.....kenapa???????

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...